20 de nov. 2011

Columna publicada al Diari de Sant Cugat 18/11/2011


Sant Radar del Vallès.

Quina finalitat pot tenir posar un radar a les 8,00h del matí d’un dia laborable just al final de la pronunciada baixada que hi ha en una recta de 1.000 metres de llargada que conecta el parc empresarial de Sant Cugat amb el nucli urbà, amb dos carrils per sentit i amb un disc de límit 50 km/hora?

Passar a 81 km/hora suposa multa de 400€ i pèrdua de 4 punts del carnet de conduir.

Quins criteris (a part dels evidentment recaptatoris) es segueixen per posar segons quins ridículs límits de velocitat?

Perquè massa vegades es posa el radar just al darrere d'inexplicables senyals de 30 km/h!!?? Casualitat oi?

Ronda Nord amb la benzinera BP, Avda. Europa a mitja alçada, Rius i Taulet amb Santiago Rossinyol, Avda. La Clota amb Roc Codó, Rius i Taulet amb Mercantic, Avda. La Clota amb Josep Serrabogunyà, Can Ganxet amb Can Picanyol, Avda. Mossen Cinto Verdaguer amb Cirerer, Pla del Vinyet amb Pau Casals, Ronda Nord al túnel de Coll Favà, Francesc Macià amb Salvador Espriu, Francesc Macià amb el CAP, Carretera de Roquetes amb Victor Hugo, Ronda Nord amb Verge del Roser, Avda. Monteserrart Roig passat el tanatori, Llaceres amb Sta. Teresa, Avda. de Gràcia amb Llaceres, Rius i Taulet amb Reus, Olabarria amb Mozart, Avda. Gràcia amb Mariné, Ramon Muntaner amb Joan Reglà, Avda. Roquetes amb Torrent de Ferrussons, Enllaç amb Carme…

Aquestes son algunes de les localitzacions escollides per posar el radar en dies laborables. Com podreu comprovar, zones molt perilloses.

Zones on passen els treballadors que encara queden i els pares/mares de família que porten els nens a escola. On son els que es queixàven dels radars recaptatoris als accesos a Barcelona? País…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada