3 de nov. 2011

#Quèvoldriestrobaralmeutaxi?


Què voldries trobar al meu taxi?

És una pregunta ben senzilla que faig sovint als meus clients, considero que és la manera més directa, fàcil i econòmica de saber quins gustos tenen i què podria fer perquè el seu trajecte sigui el més confortable possible.

Però pensant en com podia saber l’opinió d'encara més gent, de seguida en va venir al cap una paraula: Twitter.

Així que sense donar-hi més voltes engego #Quèvoldriestrobaralmeutaxi? 

Vull saber l'opinió de quanta més gent possible, de diferents edats, sexes, posicions econòmiques, procedència, tipus d’usuaris: habituals, puntuals…

Us demano que em responeu via Twitter utilitzant el hashtag #Quèvoldriestrobaralmeutaxi? i jo a canvi em comprometo a aplicar les propostes més innovadores, originals o curioses al meu treball diari al taxi.

D’entre totes les propostes rebudes n’hi haurà una que serà la guanyadora i que podrà escollir entre:

- Un tast de vins
- Un trajecte gratuït al meu taxi valorat en 30€
- Menú per 2 persones

Participeu! Totes les propostes seran ben rebudes!

Salut!

Jordi Musoy

1 comentari:

  1. Caram, la veritat és que he passat poques estones en taxi, trajectes curts més aviat, on gairebé no hi ha temps per pensar què hi voldria trobar.Un recopilatori de música on poder triar?Algunes vegades el client es troba en què el taxista ja té la seva música posada i realment pot arribar a ser pesat si al client no li agrada.Un taxista que conversi amb el passatger a mi sempre m´ha agradat...Un taxi on per recorreguts llargs hi hagi llibres de narracions curtes o poemaris...si em ve alguna cosa més al cap ja te la diré :)


    Un massatge als peus ja seria demanar massa oi? jeje

    ResponElimina