20 d’ag. 2011

Bernat Soler, para de queixar-te d'una punyetera vegada!

Cada cop que sento remugar Bernat Soler em poso negre.  Bernat Soler és periodista esportiu i actualment retransmet els partits del barça a TV3. Es veu que l’acumulació de clàssics que hem viscut els últims mesos l’ha afectat. És habitual sentir-lo queixar-se en plena retransmissió, en prèvies o en post-partits sobre aquesta qüestió.

Que si ja està bé de tants clàssics, que si la tensió és insuportable, que si per favor que passin ja, que si és esgotador… No entraré a valorar el tipus de periodisme que ha fet en Bernat a la SER o a Catradio, que tinc una opinió molt clara i que m'estalviaré…


Però aquest tio té la feina que milers de persones hem somiat de petits, retransmetre els partits del nostre club a la televisió del nostre país i en la nostre llengua.

Jo mateix hagués pagat el que no tindré mai per a tenir aquest privilegi, mentre els meus companys de pupitre volien ser mecànics, bombers, astronautes o futbolistes jo volia ser el Puyal o l’Eduard Boet i mentre veia partits de nano al Camp Nou amb el meu avi anava narrant les jugades en veu baixa.

També haig de dir que si m’haguessin donat l’oportunitat de retransmetre un clàssic el meu contracte hagués durat fins a marcar el Barça a l'enemic el primer gol… L’estat en què hagués quedat la cabina de retransmissió i el que hagués sortit per la meva boca en plena orgia futbolística no ho haguessin permès mai els meus caps, a no ser que fos Joan Gaspart…

Enfrontar-se 7 vegades en 3 mesos al màxim rival, en l’època més gloriosa de la història del nostre club i que els fruits siguin 3 títols per nosaltres i 1 per a ells hauria de ser motiu d’orgasme continuat. Qui es pot queixar de matxacar contínuament al màxim rival i humiliar-lo amb un joc sublim mentre ells donen una imatge d’impotència, agressivitat i mal perdre!?

Que jo sàpiga ningú l’ha obligat a posar-se davant del micro i suposo que no està obligat a correr 90 minuts, ni fer 2.000 abdominals, ni pujar a Montserrat en bici mentre els nostres herois es deixen la pell per fer-nos feliços.

Així que Bernat, si tan cansat estàs de retransmetre clàssics el millor que podries fer és deixar pas a centenars de joves sortits de la facultat, periodistes a l’atur o periodistes que treballen en mitjans amb menys recursos que TV3 i que estarien disposats a fer la teva feina fins i tot pagant.

Espero que ara, com que fins al Desembre no toca un altre clàssic, tinguis temps suficient per descansar de tantíssima tensió que has viscut i no tornar-te a queixar una bona temporadeta maco.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada