21 de maig 2011

Ich bevorzuge es, Deutschland vor Spanien

Prefereixo que em mani Alemanya que Espanya, així de clar. 

Prefereixo que el/la canciller sigui qui em digui quin dèficit haig de tenir, a quin tipus d'interès haig de pagar pels crèdits, quants dies de vacances haig de fer a l'any, quina ha de ser la nostre formació o quines han de ser les meves jornades laborals abans que m'ho diguin desde Moncloa.

Alemanya és un estat federal, i la mal anomenada "solidaritat interterritorial" no sobrepassa el 4% entre els diferents lands, aquí financem la bona vida d'uns quants a costa de l'esforç dels catalans.

Alemanya no roba al meu país 20.000.000.000 M€ cada any, el 10% del nostre PIB anual, Espanya si.

Alemanya no té un Tribunal Constitucional hereu del franquisme que humilia al meu país, Espanya si.

Alemanya no posa pals a les rodes per construir l'elemental eix ferroviari mediterrani que ens connecti amb Europa, Espanya si.

Alemanya no te polítics que es passin la meva llengua materna pel forro dels pebrots, Espanya si.

Molts espanyols s'escandalitzen perquè Alemanya diu prou, que fins aquí han arribat. Que ells no paguen més la festa. Deuen estar farts de veure com els fons d'inversió europeus, que havien de servir per una cosa, hagin servit per finançar partits polítics, treure sucoses comissions, construir infraestructures ruïnoses i innecessàries i viure de renda.

Quan la Seat marxava a tomar pel sac degut a que era can pixa qui la va comprar, un grup empresarial amb seu a Huelva o la Volkswagen?

Inimaginable que Alemanya permeti televisar un acte desde un camp d'extermini nazi, a Espanya es retransmeten misses en obert desde el Valle de los Caidos.

Que va fer Alemanya amb Gerard Schroeder fa 8 anys, retallades històriques per sortir de la crisi ho abans possible i enfortits. Que es fa a Espanya? Una campus party a l'aire lliure on el referent és la plaça Tahdir egípcia i l'objectiu el comunisme.... Toca't els collons!

A més els alemanys fan el pa a casa i en família, aquí cada cop es compra més pa precuinat a les benzineres, i això si que hauría de ser el detonant!

Quan ens ensortim amb la independència, que ho farem, no estaria malament proposar un referèndum per convertir-nos en un estat lliure associat als Alemanys, pensem-hi..

Salutacions desde Catalunya, un país que si fos normal, tindria a Valero Ribera com a “coach” de l’equip de consellers de per vida.

2 comentaris:

  1. M'agrada: M'uneixo a aquesta declaració de principis. És increible que després de tants anys en què la Dictadura ens perseguia, encara hem d'estar parlant que continuen fotent el que volen amb nosaltres. Lliures JA! I si cal, Catalunya nou land alemany.

    ResponElimina
  2. Content que t'agradi! En breu serà un qüestió de supervivència... Salut!

    ResponElimina